Van Basten, Atsma, Rijkaard en ondernemers willen Hal22 opbouwen, maar zonder verzekeringsgeld gebeurt er niets

Het dak van Hal22 bezweek begin dit jaar onder de druk van een enorme sneeuwlaag; sporters en personeel konden ternauwernood ontsnappen. De Utrechtse Horeca Groep is vastberaden om het sport- en leisurecentrum te heropenen. Maar dan moet de verzekering wel uitkeren, en dat is nog niet gebeurd.

Lees verder