Benjamin (25) leeft met zeldzame ziekte en blijft positief: ‘Mijn reis is misschien korter, maar wel fantastisch’

Dat Benjamin Rijnbeek onlangs zijn 25ste verjaardag vierde, was iets dat artsen lang voor onmogelijk hielden. Door zijn stofwisselingsziekte en epilepsie was zijn levensverwachting laag. Ook kan Ben door zijn ziekte niet alles, maar hij kijkt vooral naar wat wel kan. „Hoe positiever je bent, hoe leuker het leven is.”

Lees verder